Aanpassing telefonische bereikbaarheid

Vanaf januari 2024 werken wij binnen de praktijk uitsluitend met terugbelverzoeken. Uit de patiënten enquêtes van januari 2024 is gebleken dat het als zeer prettig wordt ervaren dat u teruggebeld wordt door de doktersassistente op een tijdstip dat het u uitkomt.

Door op deze manier te werken heeft de doktersassistente de tijd om u goed te woord te staan en samen met u te kijken naar de passende zorg die u nodig heeft.

We halen ook verbeterpunten uit de patiënten enquêtes en begrijpen dat de keuze om te blijven wachten in de wachtrij als een gemis wordt ervaren.    

Zoals u heeft kunnen lezen in de zomer nieuwsbrief zijn wij aan de slag gegaan met de gegeven feedback en zijn wij gaan kijken hoe we onze bereikbaarheid verder kunnen verbeteren.  

Wij zijn blij u te kunnen mededelen dat wij vanaf 24 oktober een nieuw keuzemenu aan kunnen bieden.  

In het nieuwe keuzemenu bieden wij u meer opties waaronder: 

  • Het annuleren van een afspraak.
  • De keuze om teruggebeld te worden.
  • De keuze om te wachten in de wachtrij.
  • Het opvragen van een uitslag. 

Er zijn een aantal zaken die u kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn.

Zo kunt u altijd een afspraak annuleren en kunt u altijd een terugbelverzoek achterlaten.  

Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd zodat wij nog meer aandacht voor u als patiënt hebben. 

Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.