Beschikbaarheid en bereikbaarheid

Wij zijn er voor u als u vragen heeft over uw gezondheid. Wij kunnen u op verschillende manieren helpen.

De doktersassistent(e) zal met u de mogelijkheden bespreken, zij hebben een belangrijke rol om de afspraken en de organisatie van de praktijk goed te laten verlopen. De doktersassistent is medisch opgeleid en vraagt uw klacht uit en zal inschatten hoe dringend uw vraag is en/of er een afspraak op het spreekuur nodig is. Mogelijk is een gepast advies voldoende.

Kijk eerst op Thuisarts.nl of Moetiknaardedokter.nl. Hier vindt u al veel informatie en
adviezen.

Telefonisch
De praktijk werkt met terugbelverzoeken. De doktersassistente belt u terug op het door u gekozen tijdsblok. 
Zij bespreekt met u de mogelijkheden tot een afspraak, overleg of telefonisch consult met de huisarts. U kunt ook de keuze maken te blijven wachten in de wachtrij. 

In het keuzemenu bieden wij u de volgende opties: 

  • Het annuleren van een afspraak.
  • De keuze om teruggebeld te worden.
  • De keuze om te wachten in de wachtrij.
  • Het opvragen van een uitslag. 

Er zijn een aantal zaken die u kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn. Zo kunt u altijd een afspraak annuleren en kunt u altijd een terugbelverzoek achterlaten. Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd zodat wij nog meer aandacht voor u als patiënt hebben. 

Bent u in levensgevaar? Of iemand anders? Bel dan meteen 112. Dit kan dag en nacht. 

Geen levensgevaar, misschien wel snel een arts nodig: Bel de huisarts, wij blijven altijd direct bereikbaar. U kiest voor optie 1. 

Balie
Vanwege de Wet en regelgeving rondom privacyregels is het niet toegestaan om medisch inhoudelijk vragen aan de balie te bespreken of afspraken te maken aan de balie. Aan onze balie wordt u welkom geheten door onze Frontoffice medewerker. Deze medewerker is niet medisch opgeleid en helpt u met andere vragen graag verder. Heeft u een medisch inhoudelijke vraag of wilt u een afspraak maken op het spreekuur dan vragen wij u om met de praktijk te bellen of gebruik te maken van MijnGezondheid.net.

Tussen 10.00uur en 10.30uur is onze balie gesloten ivm een gezamenlijk overlegmoment. 

Via MijnGezondheid.net is er ook een mogelijk tot het maken van een afspraak of een vraag te stellen aan één van onze medewerkers.

MijnGezondheidsnet

Stel uw medische vraag digitaal via een E-consult. Ook kunt u foto’s uploaden om te laten beoordelen. Deze optie is volledig beveiligd.

Mail

Voor algemene opmerkingen, vragen en klachten (niet voor spoed of medische vragen).

 

Bij levensgevaar bel direct 112

Voor spoed buiten openingstijden belt u met Huisartsenpost Arnhem

026 - 389 96 96