Stappenplan terugbelverzoek
De praktijk werkt met terugbelverzoeken. U kiest altijd voor een terugbelverzoek. De doktersassistente belt u terug op het door u gekozen tijdsblok.
Zij bespreekt met u de mogelijkheden tot een afspraak, overleg of telefonisch consult met de huisarts.
Belt u met uw vraag bij voorkeur voor 12.30uur. Vragen die wij na 12.30uur telefonisch binnen krijgen worden uiterlijk de volgende werkdag beantwoord.
Hoe werkt het terugbel verzoek?
Stap 1: Toets een 3
Stap 2:
-Hallo u spreekt met de digitale assistente van Rozet IJssel, het is bij mij mogelijk om een terugbelverzoek voor de assistent achter te laten, u kunt gewoon tegen mij praten.
-De volgende vragen kunt u met ja of nee beantwoorden.
-Mogen wij u vandaag tussen 3 uur s ’middags en 4 uur s ’middags terugbellen? Ja of nee?
Antwoord:
- Ja-> (ga door naar stap 3)
- Nee-> mogen wij u tussen (volgende tijdsblok wordt benoemd) terugbellen?
Stap 3: Kan ik u terugbellen op het nummer waar u nu mee belt, ja of nee?
- Ja-> (ga door naar stap 4)
- Nee-> Voer uw telefoonnummer in en sluit af met een hekje.
Stap 4:
-Wij gaan u nu een vraag stellen over de reden van terugbellen, als antwoord kan u kiezen voor de volgende opties: afspraak maken, afspraak annuleren, uitslag, medische vraag of overig. Geef nu uw reden.
-Antwoord: bijvoorbeeld Overige
-Oke, de assistente belt u vandaag tussen 3 en 4 terug op telefoonnummer... de verbinding wordt nu verbroken.
Komt u er niet uit, laat het ons dan weten. Wij kijken graag met u mee.